Формат Фільм
Категорія Повнометражний ігровий
Жанр ДрамаІсторичнийБіографічний
Виробник КіноробFilm ProdukcjaJones Boy FilmsParkhurst
Дистриб’ютор Multi Media Distribution
Режисери-постановники Аґнєшка Голланд
Сценаристи Андреа Халупа
Оператори-постановники Томаш Наумюк
Художники-постановники Гжегож П'ятковскі
Композитори Антоні Комаса-Лазаркевич
Звукорежисери Марцин Матлак
Режисери монтажу Міхал Чарнецькі
Художники з костюмів Александра Сташко
Художники із гриму Блазей ПінтараЯнуш КалейаСтаніслав Долинський
Режисери Ольга Чайдас
Кастинг директори Колін ДжонсМагдалена ШварцбартАлла Самойленко
Продюсери Станіслав ДзідзічЄгор ОлесовАнгус ЛамонтАндреа ХалупаКлаудія Шмея-Ростворовска
Виконавчі продюсери Ліа Темерія ЛордДжефф Філд
Лінійні продюсери Богна Шевчик
Актори 1-го плану Джеймс НортонВанесса КірбіПітер СарсгаардДжозеф МоулКеннет КренемСелін ДжонсКриштоф ПечинськийФенелла Вулгар
Актори 2-го плану Мартін БішопДжон ЕдмондсонМіхаліна ОльшанськаОлена Леоненко-ГловацькаЕдвард ВольстенхолмМарцін ЦарнікБаррі МалкернсПьотр ШостакОлександр БожкоОлег КирилівРоман СкоровськийСергій БачикАнтон АндрющенкоОлександр МаркінМарцін МасецькийЯн Еміль МлинарськийЄжи РогевичГанна ВойчакМайкл О'ДоннеллМарчін ЛаталлоПатрисія ВольниОлександр ПожарськийМихайло КлимченкоОлег ДрачОлександр ГерасимчукВалерій ТелешовКирило БунінЄвген МалухаМатвій БерезюкЗахар ДворникОльга ГорбачБогдан ОстромогильськийТимофій СкуратівськийЛев СоболєвМарія ЖукОлександр ЖурановАліна КовальськаМакар ЄршовАнастасія ЧалаАнна ШайдюкЯків ТкаченкоБеата ПознякВойцех УрбанськийМіхал СюдекЯків КричевськийКсенія МацукДжуліан Льюїс ДжонсРічард ЕльфінМацей НавроцькийДжейн ГоуМетью МаршДар'я АкатаваКристофер БлосвікАндреа КаттанеоМарія ЧаусАдам ДюбієльТадеуш ДілаверськийДорота ДжевітФернандо ФідальгоОлександр ГородецькийЕміліо ГевараАнгеліна ІгнатьєваДаміан ЯнковскіНіколас КарампотісДжонатан КібліАнатолій КисловВітольд КопручаГавел КовнацкіБожена КруліковськаХіроші КуротакіМоніка ЛасковськаФіліп ЛенковськийАлександра ЛазарськаЯцек ЛукашевськийПьотр МайчрзакЮрій МихноСофія ОстромогильськаОлександр ПанічукМагдалена ПєржиновськаКшиштоф ПетжикЙоанна ПодсіадлиПавел ПоповичМарія ПростівЕмілія РоманічЕльжбета СієлаваГабріела СмоленьЄжи СокалаПьотр ШпіраЯдвіга ШтадлерЄжи ШинькевичОлександр ТарелкоВiта ТаврикаВойцех ТрелаАркадіуш ВільчакФранц ЗалевськийПавел ЗдебАнтоні ЗдуньчикОльга Жмуда
Рік створення 2019
Країна ПольщаВелика БританіяУкраїна
Мова ВаллійськаУкраїнськаРосійськаАнглійська
Світова прем’єра 10 лютого 2019
Прем’єра в Україні 28 листопада 2019
Прокат в світі з 25 жовтня 2019
Прокат в Україні з 28 листопада 2019
Бюджет ₴ 272 952 630
Бокс офіс Україна (за весь період) ₴ 9 661 626
Глядачі в кінотеатрах 104083
Нагороди
1933 рік. Валлійський журналіст та радник британського прем'єр-міністра Гарет Джонс шукає наступну велику історію та приїжджає до Москви, щоб взяти інтерв'ю у Сталіна. Там він знайомиться з Адою Брукс, яка відкриває йому очі на «радянську утопію», і Гарет, попри смертельні погрози спецслужб СРСР, розпочинає власне розслідування. Крок за кроком він наближається до розкриття правди про найбільшу трагедію українського народу – Голодомор. Відкриття Джонса стали підґрунтям для написання алегоричного роману «Колгосп тварин» (1945) Джорджа Орвелла.
Увійдіть для того, щоб залишити рецензію або коментар
Якщо у вас виникли будь-які технічні складнощі, будь ласка, напишіть нам листа на info@dzygamdb.com, або скористайтеся Telegram за номером +38(096)889-21-91
З питань розміщення реклами звертайтеся за адресою: ad@dzygamdb.com. Варіанти розміщення дивіться за посиланням
«КАЖІТЬ ПРАВДУ, НЕЗВАЖАЮЧИ НІ НА ЩО» ЦІНА ПРАВДИ Зима тридцятих років. Сніг і земля, все чорно-біле. Не лише тому, що так легше показати ступінь страждань від голоду та відчаю, але й задля символічної «безкольоровості», відсутності життєвих фарб. Усе і справді витримано в чорно-білому ракурсі, і не лише від снігу, але й в переносному значенні – забілені очі викривленої реальності, яка насправді з кожним днем стає все більш чорною. В саме цю «чорноту» і поринає молодий журналіст Гарет Джонс, і це – ціна його правди. Поки що лише його, але він ставить собі за мету, щоб ця правда вже не мала такої ціни, і стала всезагальною. Незважаючи на довгий час (більше двох годин), фільм «Ціна правди» не містить як такого гостро-лінійного розвитку. Гострота закладена у самій темі та в засобах її екранної реалізації. «Напруга» може стати другою назвою фільму – вона прослідковується у кожному закуточку обличчя, в кожному мікрорусі головного героя і секретарки Ади Брукс. В цьому повний контраст із відвертим, нахабним спокоєм представників влади. Образ журналіста Гарета Джонса, навколо якого розгортається вся історія кінострічки, в плані характеру майже не змінюється. Заявивши про своє рішення стояти за правду, він домагається її усіма можливими та неможливими засобами, і за ціною питання не стоїть. А питання ціни прослідковується в усьому, і не лише у факторі ризику життям двох героїв, Гарета Джонса і Ади Брукс. Їх кохання, котре як раз і виникає як наслідок пошуку спільної правди, залишається ніби непомітним для них самих, оскільки на кону – майбутнє багатьох поколінь. Натомість розвиток прослідковується в драматургії усього фільму, а дії усіх героїв ніби включаються у його структуру. Тут можна говорити про специфічний трьохактний принцип побудови драматургії. «Експозиція» – від моменту появи Гарета Джонса – до його проникнення до вагону із голодуючими. Усі наступні кадри стають «розробкою», ключовим феноменом дії: тягання мішків, втеча, сцена із помираючими дітьми, з голодним вовком, з мертвими обличчями під снігом і корою дерев замість їжі. «Світ навиворіт» контрастує із наступаючою «репризою», згідно із трьохактною структурою – поверненням журналіста із подвоєною готовністю до викриття. Тільки в даному випадку повернення не означає повтор – розпочинається поступове, ще не помітне оку оновлення простору, намагання донести правду через інших. «Що буде, якщо інші заговорять?» – «Інших не буде». А їх і не було. Не було до пори до часу, оскільки говорити було просто неможливо. А того, хто не дивився на ціну правди, було вбито напередодні його тридцятиліття. А в наших душах завжди повинні звучати слова, які залишаються головним носієм усіх смислів, особливо у сьогоднішні дні: «Кажіть правду, незважаючи ні на що»…