Спадок брехні

100 хвилин - Україна, Велика Британія - 2020

Статус Завершений

Рейтинг

Кінокритиків: 8, Глядачів: 8

Формат Фільм

Категорія Повнометражний ігровий

Жанр ТрилерБойовик

Виробник Toy CinemaLegacy FilmsAB story production13 FilmsPrincipal Film Finance

Дистриб’ютор Kinomania

Режисери-постановники Адріан Бол

Сценаристи Адріан Бол

Оператори-постановники Саймон Роулінг

Художники-постановники Пол Барнс

Композитори Аркадіуш Рейковський

Режисери монтажу Юрій Резніченко

Художники з костюмів Анастасія Сутягіна

Художники із гриму Олена АндрейцеваЮлія СамозванМарія Петровська (II)

Режисери Яніна Кучер

Кастинг директори Алла СамойленкоАлла Бєлая

Продюсери Алла БєлаяКшиштоф СолекАдріан Бол

Виконавчі продюсери Марк ФоліньйоГрант БредліСкотт АдкінсЕнді ТомпсонТом ДжорджТанназ АнісіГрегорі Р. ШенцЛариса Гутаревич

Лінійні продюсери Іво АлександерДеніел Тернер

Актори 1-го плану Скотт АдкінсАнна БуткевичЮлія СобольОнор НіфсіМартін МакдугаллЛеон СуаАндреа ВасиліуВіктор СолеМарко Робінсон

Актори 2-го плану Флорін СтанкуСергій КалантайАнна СеттароваТетяна НосенкоГанна ГарникСамі КарімТом ЕшліДжеффрі ВелчПол БарнсМетт МітлерВівіка ВільямсОлег КарпенкоДенис МарцинковськийАнатолій АнтонюкАнастасія ШульгаМарія СтопникЄвген ДемяновАндрій СайВікторія РетівоваРоксолана БезноскоАндрій БейМихайло ШикулаВолодимир ПакПоліна РубаненкоСергій СоловйовОлександр ПасєкаОлег СавкінВікторія АкентьєваКатерина АлфімоваНаталія АштемаАнатолій БачинськийОлександр БагрійМарина БекетоваВалентина БірчинЯна БорисенкоКамерон БраунДітц БраунТимофій ЧучвахаІрина ЧуйкоТеейсі КрайтчеллСергій Дем'янчукАртем ДяченкоОлена ДроноваВасиль ФедівКатерина ФесечкоОлег ФігінДар'я ГараєваЕльмір ГасановГалина ГерасимоваЮрій ГордонЯна ГринчукЛідія ГуменякЯків ГуринЮрій КлимОльга КоломієцьЗахар КомісарІнна КозакНаталія КрушельницькаВадим КрутАлла КриворученкоВалерій КривощоковЯн КуцеволГліб ЗайцевАнатолій ЗанкоЮлія ЗавражнаЛеонід ЗінченкоЮрій ЛісовецьСтепан МакаришкінВікторія МамбикОлександр Немеря-ЖуковськийДенис НестеровЛілія ПересунькоМикола ПідсухаІрина ПрокопенкоДарія РазумовськаРоман РазумовськийВолодимир РябченкоОльга СаєнкоВладислав СавіновКатерина ШандрукОльга ЩедроваАлла ШевченкоАнатолій ШишкоКристіна СтародубОлексій СтаршинаКостянтин ШушкевичСергій ТанськийОлександр Ткаченко (II)Анна ЦарукОлена ВасиленкоНаталія ВласенкоОльга ВишневаОлександр ВишнякДомінік ВудфілдРоман ЯкимчукЄвген ЄмельяновВікторія Юхновська

Кастинг менеджери Галина Данилюк

Рік створення 2020

Країна УкраїнаВелика Британія

Мова АнглійськаУкраїнська

Світова прем’єра 28 July 2020

Прем’єра в Україні 06 August 2020

Прокат в Україні з 06 August 2020

Бюджет ₴ 70 872 556

Бокс офіс Україна (за весь період) ₴ 661 194

Глядачі в кінотеатрах 6522

Колишній спецагент МІ-6 Мартін Бакстер приїжджає до Києва на прохання журналістки Саші Степаненко. Вона просить колишнього оперативника допомогти їй розкрити правду про секретні спецоперації міжнародних спецслужб. Знаючи як працює система, Мартін вплутується у шпигунські інтриги.

Кадри з фільму
Рецензія

“Останній герой бойовика”: рецензія на фільм “Спадок брехні” зі Скоттом Едкінсом

Олдскульний шпигунський трилер з київськими пейзажами, сильними жіночими персонажами і саундтреком від Океану Ельзи.

“Стопов, поворотов нет!”,- написано на табличці автобуса в покинутому депо, де відбувається вступна перестрілка україно-британського трилера “Спадок брехні”. Коли про фільм тільки написали в мережі, було ясно, що це буде люте жанрове кіно “класу Б” з ностальгією за Борном та з бойовими мистецтвами. Інтерес викликало два моменти. Перший, що нарешті подібне знімуть в Україні, друге – це виконавець головної ролі Скотт Едкінс.

У наш час не прийнято знати імена акторів, які перейняли спадщину 90-х. Чистий жанр карате-бойовика мертвий. Його замінив екшен, знятий на хромакеї, або, в кращому випадку, який виносить трюки і постмодерн на перший план (привіт Джону Уіку). Тому такі фільми, як “Обговоренню не підлягає” та “Іп Ман 4”, в яких знявся Скотт Едкінс, стали ковтком свіжого повітря шанувальникам жанру. І весь цей багаж Едкінс на пару з режисером Адріаном Болом, під керівництвом українських продюсерів, привіз в Україну.

У центрі сюжету – небезвідома отруйна речовина і Кремль зі своїми зловісними планами. У клубок намотуються МІ-6, ЦРУ і бо зна які ще спецслужби, а також антагоніст з дочою на руках, якого роздирають примари минулого. Хоча точніше сказати доча з недбалим татком на руках. І тут вже цікавий відступ від жанру, адже главгерой на ім’я Мартін далекий від героїки і взагалі ще той невдаха, нехай і виглядає як брутальний мачо.

З Лондона сюжет відправляє героїв до Києва, де під меланхолійний вокал Вакарчука глядач спостерігає пейзажі української столиці, які обмальовані то виграшно прекрасними, то жахливими зі своїми нетрями. Але без крайнощів, як і в іншій увазі до українського (борщ таки згадають).

Все шалено крутиться і Мартін готовий на невиправдане насильство в ім’я бобра, яке саме кого завгодно врятує. Кругом метушаться спецслужби будь-яких країн, крім самої країни перебування. Хіба що якогось полковника Зеленку згадують (сміх у залі). Але вже на екваторі фільму стає не до сміху чи скепсису через безглузді діалоги – конфлікти загострюються. І раптом вже Софіївська площа стає тим, чим повинна бути в кіно – декорацією на тлі подій, фінал яких все менше здається передбачуваним.

Цікаве й інше. Якщо вам подобаються сильні жіночі персонажі, то тут кожна, навіть другорядна героїня, на голову сильніша за героїв-чоловіків. І тільки шкодуєш, що замість купи непотрібним сцен, які слабо допомагають сюжету, не знайшлося місця парі сцен між Юлією Соболь і Ганною Буткевич. От би де конфлікт і екшен заграв свіжими фарбами! Загалом жінки тут одним оком переграють усіх чоловіків, ось така гендерна нерівність.

“Спадок брехні” робить чимало відсилок до актуальних геополітичних конфліктів. Але незважаючи на всю грандіозну надбудову в концепті і безвихідь ситуації, сюжет досить простий. Герої хочуть справедливості і правди, і щоб тягар спадщини минулого відпустив, а скільки покласти заради цього – за ціною не постоїмо. Втім після сцени на київському вокзалі невмотивоване насильство набуває сенсу, а напруга – свого апогею. І якщо ви йдете в кіно за міцним атмосферним трилером, цей фільм – не найгірший вибір. Але не забувайте, що це лише екшен “класу Б”, і на більше він не претендує.

Увійдіть для того, щоб залишити рецензію або коментар